Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 11, 2013

pemerhati

Assalamualaikum w.b.t

best pulak dok baca & perhati blog orang instead of tulis kat blog sendiri:-)
macam2 cerita ada...mmg panas2 la semuanya:-)
tapi harapnya takder lah sampai jadi kejadian yang teruk2.
.
.
cerita budak sekolah buli pun panas jugak.
budak sekolah ni bukan sekarang jer macam tu,
dari dulu lagi kes2 buli jadi...
cumanya sekarang zaman teknologi, semua orang ada gadget memasing..jadi tersebarlah ceritanya seantero alam:-)
kesian? mmg kesian...dua2 kesian
kesian kat budak yang kena tumbuk tu satu hal sb dia mangsa kan....tapi lagi kesian kat budak2 yang jadi pembuli itu...semoga ada orang yang berani untuk bawa dorang semua kembali:-( semoga Allah bagi dorang kesedaran, hidayah & taufik...disinilah kita semua perlukan iman...nak ada iman kena la dekat dgn golongan ulamak sebab ulama ada lah pewaris nabi:-) jalan yang kita perlu pilih adalah kembali kepada islam. Kita pegang agama insyaAllah selamat lah kita dunia akhirat:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi