Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 04, 2013

Butter Cup

Assalamualaikum w.b.t

Mahalnya butter cup sekarang...raya nanti sure kek2 & biskut raya mahal.
baik lah belajar buat sendiri kalau yang tak tahu macam saya ni:-)
nak beli kurang mampu..iyalah kalau beli sikit takkan tak nak bagi kat mek & ma huhu..nak beli banyak mahal pulakkk kannnn;-)
rasanya tahun ni, insyaAllah saya buat la serba sikit untuk mek & ma...
bawa masuk ofis, kang tinggal dlm kete cair butter tu...panas:-)

3 comments:

Sidratul Muntaha said...

kat ekdai bakery..jusco nnti nak2 raya dia murah.
jdi rm2 lebih kadangan

shaliza said...

Sidratul Muntaha; betul tu..kat wakaf che yeh kalau malam raya mmd dorang lelong jer..tapi tak pernah pegi pun..mmg sesak la:-)

mrs adam said...

tak penah bei buttercup ni,selalu beli marjerin je.hihi

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi