Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 29, 2013

kenduri

Assalamualaikum w.b.t
Majlis kenduri anak saudara abang...anak abang tirinya... x amik pun gambo dgn pengantin...malas nak besesak kat dalam lagipun dorang semua taknak...saya lagi la, tak kenal mana lagi pun...rupanya kami dah punya 2 orang cucu klu ikut belah sana...hehehe
 
syahmi dgn anak sepupunnya - cucu pertama
amik gambo dorang jerlah sambil tgu pengantin berarak

comei anak abang jef ni...putih2 belako.

hujung tepi tu anak sedara
cucu ke-2 belah sana
penat jom kita balik:-)

1 comment:

azieazah said...

Sama ler kita. Dah ada cucu sedara jugak.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi