Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 02, 2015

gigi pertama tercabut

Assalamualaikum w.b.t

Untung anak-anak sekarang, semua pun mak2 sibuk nak catat/catit..hiks. bila tu..bila ni...cabut gigi pun sibuk masuk blog...huhu sayalah tu:-)
 
Punyalah payah nak cabut gigi dia..geram jer saya tengok.
Kita baru sua tangan nak tengok dia dah melalak...
rasanya saya dulu cabut sendiri jer gigi...goyang2 pastu cabut...manja lah budak2 zaman sekarang.

Malam bila pun tak tahu lah...abah cabut kat rumah tokmek..dah geram sangat lah tu tengok...iyahlah gigi kekal pun dah naik...mahu tak geram abahnya:-)
gigi bawah yang cabut dulu
tuan punya gigi yang cengeng. lepasni bersedialah kamu nak cabut gigi yang keseterusnya....

2 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Gigi pertama yg goyang , memang macam tu lah ketakutan anak2 shazila.. anak2 akak dulu pun mcm tu.. nanti gig seterusnya senang ajer dia nak mencabutnya tu..

RieNa said...

nawal pun baru je tercabut giginya. dah 2 btg,gigi bwh jgk. tu la dah tumbuh gigi baru tp gigi lama lmbt sgt nk patah.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi