Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 11, 2009

pengumuman

salam semua
mintak mahap ya semua kwn2 blogger...
sy x komen kt blog anda...
sb sy xleh nk komen...
sy pun tak tahu apa mslh..
bila sy tekan publish dia takmo publish...
2-3 kali gak la try...
tp kdg cam blh...
kat page kak linda, Mr.YB, che'gu, PenyuBiru
tak best la...jln2 je tak tinggal jejak kt tmpt2 feberet gue tu..
apa2 pun harap mslh ni tak berlarutan la ya...



1 comment:

LiNda said...

hehehhe... a'ah kan tak puaskan kalu kita rasa nak ngomen tapi tak dpt komen . Rasa nak ngomel2 jek dalam hati .

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi