Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 07, 2010

kesian

ini kisah najibah,
kesian kat budak kecik tu mlm tadi,
so far najibah boleh la dikatakan friendly.
mlm tadi budak ngaji quran mcm biasa,dan najibah saya tinggalkan dia ngn tokmek dia la-biar dia biasa. So saya ke dapur masak.
dok syok masak, tokmek dia panggil saya, najibah merajuk.
apasal la plk
Mek ckp najibah boring asal datang je budak nak salam ngn dia (najibah dah tahu salam) pastu plk 2-3 kali sorang. Macam nak main2 kan dia.
so budak kecik tu macam bosan la,asal jumpa salam...jumpa salam...so dia lari masuk bilik dok atas katil sorang2 dlm gelap, tokmek dia panggil pun takmo keluar..
huhu...tapi tak la plk nangis.
Saya pegi amik baru nak keluar,pastu dah malas nak layan budak ngaji.
Itulah little najibah...so sweet.


1 comment:

Reggae Butik said...

http://reggaebutik.blogspot.com/

What we need is LOVE..

Salam singgah...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi