Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 29, 2010

cilok

baik punya cilok,
last2 masuk bendang padi.
itulah kisah budak semalam,
saya perasan dari highway lagi dia dok cilok kete sebuah demi sebuah,
pastu masuk simpang sama ngn saya,
pastu potong kete saya dan dua buah depan saya...
last2 xsempat potong kete ke-3 sb kete tu bagi signal nal masuk rumah dia,
tak sempat nak buat apa melayang la budak tu masuk bendang padi.
punya jauh dia wat aksi stunt,saya turun tengok,alhamdulillah masih ada nyawa,
sempat la gak saya sindir dia, bawak motor tu jgn perlahan2 dik,kena bwak laju2 baru macho...huhu,tak baik kan,dah geram sgt tu lah yang keluar dari mulut saya.
kata orang motor pun pinjam,hmmm apalah nak jadi.

3 comments:

RieNa said...

mujur hidup lg. kalau tak mati katak lah dia.

Anoy said...

padan muka! kadang2 mmg kene dibahasakan jgk bdk2 nih.

LiNda said...

Kalau saya pun bahasakan dia cukup2.

Geram !

Kadang2 tuh sebab budak macam nielah yang menyebabkan kematian . Bukan dia yang mati . Tapi orang yang tak ada kena mengena yang mati .

Hehehe... jgn mare ek shaliza..

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi