Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 06, 2010

tapak rumah

tapak rumah.
kami sedang fikir ni nak bayar ke tidak
tapak rumah.
skrg kami masih dok ngn mek.
dan saya tak terfikir lagi untuk pindah.
bukan taknak.
tapi memikirkan yang kami ni sekampung,pastu keje pun dikampung
so macam tak perlu jer.
lagipun belanja rumah kami still berdikari bukan harapkan mek ataupun ma.
dan lagi rumah mek & ma pun takder sapa,kalau kami dok rumah lain pun kami still akan makan & minum rumah mereka jugak,namapun dok sekampung.
Cuma tapak rumah tu mungkin boleh jadi aset untuk kami nanti.
kami mmg fikir nak bayar jugak.
takper masa masih panjang.InsyaAllah kalu sudah rezeki tak kemana bukan?

p/s tak ke seronok kahwin dekat2 ni. senang tak? tapi kalu gaduh sendiri mau ingat la yo...huhu.Tapi saya suka.Tima kasih mek.tiba2


2 comments:

cmba said...

kalau kite pun ...kite tak pindah kot..sbb ialah dah dekat2...sekaligus buleh gak menjaga mek ..kan??

shaliza said...

shima;betul,blh jaga mak kita dan MIL sekali.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi