Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 30, 2010

rindu poknik

salam semua..
rindu la kat poknik...
poknik dah diambil oleh ank dia.
awl bulan baru ni poknik demam teruk...
so kami bagi tahu la ank dia kut jadi benda yang tak disangka.
so sampai hari ni dia masih di rumah ank dia.
takpe la tu,biarlah anknya jaga kan, kami pun bukan ada kat rumah sepanjang masa,
risau jugak kalau jadi apa2 time kami takder.
tapi kami masih lagi tak bertegur sapa ngn anak dia,
masa dorang datang ambil pun poknik pun masing2 diam seribu bahasa...
tak tahula sampai bila,
kami ingat dah jadi begitu baiklah semuanya..
tapi nan adonya...
naik rumah pun takder salam apa...
supsap2x amik poknik then blah...
huhu sedihnya hati..
kami mmg tak pergi la umah dia,walaupun poknik kat sana,
rindu mmg rindu tapi nak buat mcmana.
tapi poknik ada gak la dtg umah masa weken...(dah umah dekat jer pun)
lemah sgt nampak dia,walau jalan tak jauh tapi mengahnya macam jalan berkilo2.
tapi takleh lama kang datang la bodyguard memanggil suruh pulang...
nak wat camna kan...
harap poknik gembira kat umah anak dia....

Poknik masa kat rumah dulu....kitab mmg tak pernah lekang dari dia.

1 comment:

LiNda said...

Doakan kesejahteraan dan kebahgiaan Poknik ..

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi