Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 20, 2011

duit raya


duit raya untuk anak buah....dah sebulan menyimpan, so tak payah la nak guna duit gaji+bonus raya nanti. Mmg selalu buat gini setiap tahun. belum cukup lagi tu, ada lagi sebulan nak menyimpan->maklum ank buah ramai.

2 comments:

Nur_Ied@ said...

sama la, kalau ada duit RM1, RM5 @ RM10 yang masih baru terus simpan standby utk duit raye ank2 buah...xde la kalut sgt nk ulang alik ke bank tukar duit...budget pun xlari...hehe

shaliza said...

macam tu la pada saya yang tak berapa nak ada ni...huhu

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi