Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 14, 2011

hari ini

1- ambulance pancit kat depan office-->sian patient dok tgu ambulance lain datang amik masa jugak..nak2 time org pgi keje. Alhamduilillah takder yang teruk terjadi.

2. Kete budak ofis atas jatuh longkang. Mungkin lupa nak hand break...trus menjunam...mujur jugak takder yang serius jadi, cuma kete kemek tu adat la kan,dah kata jatuh longkang.

3. Kete dak ofis terkunci->enjin hidup, dia dok leka tengok ambulance so terkunci...semua tingkap tutup rapat...satu kije pulak balik amik kunci spare kat umah sb cuba unlock pintu ngn besi/pembaris panjang tak boleh->semua tak reti nak buat. Jln selamat balik amik kunci spare pinjam moto budak praktikal...
.
.
.
pagi2 dah hapening. dah pgi sambung kije pulak...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi