Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 07, 2011

kakak

buai adik....tapi botol tetap menjadi pujaan jugak tu...

kakak dah boleh harap dah..
dan boleh jadi teman gaduh jugak...huhu
kalu kakak marah,huh siap la semua orang takut->gen ibu kut ni:-bekheng...tapi bagus tu kakak, nak2 pulak dengan org yang kita tak kenal dan cuba buat something kat kita...jgn main2, tapi kalu ngn famili jgn la bekheng2...mesra2 gitu.
.
.
.
kakak,
InyaAllah, bila kakak dah tahu baca, ibu akan suruh akak baca cerita kita ni...pahit,manis,masam...smua bergaul sebati.
.
.
.
Syukur ibu dengan 2 anugerah tak terhingga ni. Kamu lah permata ibu dunia&akhirat.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi