Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 10, 2011

hendak seribu daya

tak hendak seribu dalih dok?
.
.
.
gigih nak buat kuih seri muka ni..
dah mintak abg mesin kan kelapa...tapi sudahnya saya jugak yang kena mesin sb semua ketiduran...abg ingat saya takmo buat so dia tak mesin...
saya bangun pukul 3pg semata2 nak try buat kuih ni...syukur jadi...klu tak boleh buat mek kecewa....huhu
sedap...dap..dap...boleh buat lagi nanti...insyaAllah

2 comments:

aNoY said...

uishhh sodap...aku pun suke mkn kuih nih. tp nak membuatnyerrrr tak reti akak dikkk

shaliza said...

cuba la, sonang amat sebetulnya..

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi