Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 21, 2012

Malaysia Kita

Dok baca2 sorat kabar online...
ada citer ini - 6 bayi luar nikah lahir dalam sejam...huhu apakah itu?
bayang kan..itu statistic yang berdaftar.
yang tidak tu berapalah agaknya kan..
tak tahulah masa depan lagi.
tapi nengokkan budak2 hari ni...mmg menakutkan
dah takder segan silu..
tapi bila time belajar ada pulak "malu" bila cikgu/lecturer tanya - malu tak bertempat
malu la sebab tak tahu apa yang di ajar....hish geram pulak rasanya
apa nak jadi pun tak tahu.
kadang risau jugak, yelah saya pun sudah ada anak.
minta2 la dijauhkan perkara2 ini...

2 comments:

Yunus Badawi said...

Memang merisaukan lebih2 lagi kita yg ada anak perempuan ni .... huhuhu

shaliza said...

YB;kann...ngeri bila difikirkan.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi