Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 10, 2012

sedapnya aiskrim

emmm terliur pulak sambil buat entri ni...

amboi kakak...

adik pun tak nak kalah tu..
makan lah anak...janji korang senyap.
saya tak tahulah anak orang...
tapi anak saya suka sangat nangis
asal saya hilang dari pandangan je nangis
kalau dok dengan saya...mmg tak mau dengan orang la..
kakak pun kadang sama join adik....kadang dia yang lebih...aduyai
.
.
.
budak2 ni kalau boleh nak kita duk depan mata dia jer..
sebab tu kalau cuti panjang sikit mmg liat la nak hantar kat pengasuh..
.
.
alamak dah tersasul ni...nak citer aiskerim...pegi citer hal anak nangis pulak..
hehe
serius suka aiskerim tu..
kecik2..senang nak makan untuk anak2..

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi