Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 29, 2013

Muhammad Syahmi:- botak

Assalamualaikum w.b.t

Cuti maulidur baru ni saya amik kesempatan ikut bapak & anak ni pi potong rambut.
- Satu sebab nak amik gambo...hehehehe, iyalah dah banyak kali anak ibu dibotakkan tapi belum kesempatan ibu nak tengok camana gaya masa dok trim rambut tu;-)
- Dua sebab kakak takder kat rumah, ikut tokmek pegi selawat kat masjid, jadi keboringan so jommm ibu ikut sekali^_^

bukan senang ye nak potong rambut budak kecik tu rupanya...
bila saya tanya abah dia (yang sebelum2 ini) dia cakap anak dia ok..good boy sangat...
jadi  tahulah saya macamana gaya bila nak pujuk si kecik itu..huhu
tapi potong ttp potong ya syahmi..ibu lebih rela tengok kamu nangis ngengada dari rambut panjang:-)
tengoklah camana gaya budak ini untuk tidak dibotakkan:-)

apalah nak disedihkan dik...botak jer pun:-)

takmooooo^_^

akhirnya....gambo setelah botak habis tak sempat pulak ibu nak amik...hehehe.
bukan sakit pun...sekejap jer pun:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi