Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 20, 2013

Musim Tengkujuh

Assalamualaikum w.b.t

sejuk sampai ke tulang...begitu liat nak bangun pagi huhu
tapi kena bangun jugak kan..tunaikan tanggungjawab:-)

Hujung tahun di Kelantan begini lah..hujan
biasa musim ni, kebanyakan orang kelantan yang keje2 kampung x leh bekerja la...
macam penoreh, nelayan, tukang rumah...tapi insyaAllah yakin rezeki dari Allah, ada jer...
macam kami dulu2 mek menoreh, ayah tukang rumah, tapi tak pernah lah kebulur lagi waktu musim hujan tu...tiba sekolah buka boleh beli buku dan bayar yuran sekolah terus..alhamdulillah, yakin pada rezeki dari Allah, insyaAllah selamat. Yang selalu dok cakap susah2 tu (kebanyakan) x semua sebenarnya malas dan tak pernah bersyukur....tu jer boleh cakap. Usaha la sikit...nak benda senang jer;-)wallahua'lam

p/s dah nak berhibernisasi jap...sejuk ni..ekon pulak tu dok ofis ni...tutup kang x bernafas semuanya:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi