Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 29, 2013

orang tu merasa mabuk

Assalamualaikum w.b.t

nak mula kat mana ya...huhu
ohhh semalam saya ada cerita abang demam mengigil kan...
hmmmm
mulanya saya rasa dia demam biasa, demam urat, biasalah kerja tukang rumah ni mmg sakit urat...
lagi pulak, sekarang kan musim hujan kat sini...
so pergi klinik macam biasa jerlah...malam sapu2 minyak panas dan bertungku sekali sb tak tahan sejuk...badan dia mmg panas la...
biasa kalu dia demam takder la makan masa, dah makan ubat tu tahan la...ni tak...ni demam apa ni?
semalam dia cerita dia muntah bila makan bihun goreng....bau tu x boleh....bau ni x boleh...huhu
saya pun suspek la dia mabuk...huhu ya2x kami expected no.3 sekarang dah nak masuk trimester ke2 dah pun...bau bedak ank pun boleh nak muntah huhu...rasakan lah...sekarang lagi best, bau rokok pun tak boleh...sedangkan dia jugak merokok...huhu ada can lah kut nak berenti...saya ni dah berbuih mintak dia berenti....doa tu dah jadi rutin:-) tapi nak paksa2...tak syok pulak:-) we see.
Ma pun cakap abang tu mmg mabuk.....biasa tak macama tu. Sekarang member tak lalu bau nasi jugak...huhu dok makan buah jerlah:-) harap x lama mana la mabuk dia tu..iyala kesian pulak tengok...melepek jer:-)
hehe saya tanya dia, macamana? sebelum ni ya2x klu pegi laut x mabuk..hah ni rasakan...lemau tau tak:-)
saya yang ke-3 ni awal2 tu mmg mabuk la jugak...sekarang alhamdulillah dah okay..cumanya x boleh nak berlapar...pening sampai xleh nak angkat kepala...tapi mujur jugak badan tak la naik walau makan xleh nak berenti...huhu klu orang tak tahu mmg tak perasan la:-) 
okay lah ya..cerita orang mabuk...doakan yang baik2 untuk kami sekeluarga ya:-)Terima kasih in advance.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi