Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 16, 2014

Tok Bali

Assalamualaikum w.b.t

Kalau yang biasa dgn blog saya ni...Tok Bali adalah biasa bagi kami...tempat riadah..katanya hehehe
Kami suka pegi Tok bali, nak2 pulak hari khamis...sb malam tu ada pasar malam..mmg meriah...
kami suka cari baju bundle kat situ..ramai yang meniaga pakaian bundle kat pasar malam situ...kami ok jer dgn baju bundle:-) boleh katakan suka lah...

Kebetulan pulak malam tu kami takder buat apa, so pegila tok bali, lagipun dah lama jugak pun tak pegi...kalau tak tiap2 minggu pegi...kalau malas kami sewa jer bilik balik esoknya...best macam tu:-)

Kalau ikutkan saya malas benarnya nak pergi...saya ni sejak dah masuk trimester ke-3 ni rasa cepat benar letihnya...kalau tak saya la yang suka berjalan...ni nak jalan pegi pasar pun malas...klu jalan pun tak tahan letih...sabar jer lah...
nampak muka penat saya...hehehe, tapi bila part makan saya jugak lah yang no.1-ni abah dorang cakap la:-)
kesayangan...insyaAllah lepas ni tambah satu lagi:-)
p/s abahnya offer maggi ketam...ishh macam tak tahu jer, bini dia tak makan maggi...klau nak cakap jerlah, offer2 orang pulak...ikan pari bakar mabeles....tak pandang belakang dah...makan sorang jer sekor...nasib anak2 dah boleh makan sendiri...jadi tak ganggu ibu la nak makan:-) hehehe

Kedai makan ni boleh direkemenkan...selain sedap, murah jugak:-)

4 comments:

Kakzakie said...

Suka makan tapi tak gemuk tak apa Liza. Untung jenis badan macam ini..

Kesuma Angsana said...

hehehe.. kdg kalau balik kg en hubby ada juga ke tok bali ni !

❤Kamsiah❤ said...

akak baru sekali ja pi tok bali...walaupun asal ore kelate hehe

shaliza said...

Kak Zakie; bam-bam jugak la kak...

KA; ooo huby org sini ya, tk sudi bertamu:-)

Kak Kamsiah; dok rumah kami dekat la jugak nak ke sana, tu yang jadi tempat riadah tu...tengok laut...tenang jer jiwa, nak2 pulak bang suka mancing:-)tk

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi