Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 13, 2014

Hikmah

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, baru lepas makan...agak lambat.
kat kedai makan tadi...pd mulanya agak marah sb..tukang masak buat dish saya lambat sedangkan saya yang smpi dulu...tapi dalam hati jerlah..sb kedai makan tu mmg dah biasa pergi...semuanya pun kenal:-)
.
.
dah smpi makanan...makan senyap2..iyalah sorang2 kan..nak borak ngn sapa jer pun...
sudah makan nak bayar...ehh tak payah bayar pulak..dah ada yang bermurah hati nak bayar...terima kasih Tok wan...Alhamdulillah...
.
.
tengok percaturan Allah....setiap yang terjadi pasti ada hikmah kan...
dari nak marah..senang hati sebab makan free:-)


p/s teruskan doa kita untuk #MH370...semoga kebuntuan itu ada penyelesaian.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi