Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 30, 2014

Rumah Baru

Assalamualaikum w.b.t

Rumah Baru...nak up pun sebab nak ingat tarikh masuk rumah...24.03.2014-officially
Selesai solat hajat siangnya...malam kami tido kat situ...
belum siap sepenuhnya pun...nak tunggu siap semua mmg tak dapat la...mana nak cekau duit lagi...tu pun dah berabis....sian kan....huhu
takperla slow2...alhamdulillah, syukur dah tu...
hari buat solat hajat tu...punya letih sampaikan satu gambo pun tak amik...
semua perlu uruskan sendiri....I  learnt from that:-)

Perasaan?
Best tu best la kan...ada privasi...
tapi rindu mek jugak...
hhaha ngada, baru satu malam tido rumah lain dah rindu...
bukan apa....entah, perasaan tu wujud jer dalam hati...yerlah..
selama lebih 30thn bersama dia...dari lahir hinggalah anak nak masuk 3...
tapi atleast saya masih tinggal dekat dgn dia...hahaha
rasa2 malas nak masak pasni...jenguk jer dapo dia...huhu

nanti bila dah proper sikit rumah tu saya up ya...bila tu tak tahu la...
rumah pun kosong lagi...takder apa...angkut kain baju jer..
tak sampai hati pulak nak angkut barang kt rumah mek...walau kita yang beli...takperla..kita usaha lain la pulak...macam baru kawin pulak kan..semua nak kena start baru:-)
insyaAllah, ada la rezeki tu kan...

1 comment:

RieNa said...

biar rasa susah, asalkan milik sendri. baru puas hati. kan?

selamat berumah baru~!

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi