Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 25, 2015

Bunga Kepala

Assalamualaikum w.b.t

saja-saja buat bunga kepala kat anak-anak pompuan sempena Tokmek nak buat makan-makan.
nak cepat..tu jer yang boleh ibu buat untuk majlis hari tu...lain kali kita buat lagi cantik ye anak2:-)
Buat simple2 jer...dah tahu cara nanti boleh buat lagi kalau ada majlis2 lain lagi. Lagipun ada dua lagi adik yang tunggu turn nak baut majlis...tak tahu lah bila tu...semoga mereka bertemu jodoh dan dijodohkan dengan suri yang terbaik untuk dua-dua orang adik saya tu....nak suri baik kita kenalah 2x ganda baik..hiks:-)

3 comments:

Ibu n Abah said...

Cantik bunga kepala tu liza
Utk majlis khatam Quran pun sesuai.
Utk para teman yg membaca doa khatam Quran... Untuk yg khatam lebih bykla bunganya...

Najib Ariyan said...

cantik bunga kat kepala tu...

shaliza said...

Puan; tren sekarang rasanya...

En.Najib; TQ

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi