Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 27, 2015

Kisahnya

Assalamualaikum w.b.t

kisah AJL
 
Aku tanya apa khabar? Lorr rupa2nya lagu...huhu
saya x tahu...lurus bendul jawab lah sihat:-)

Qu Puteh....semua dok qu puteh2
apa lah ingatnya...product kosmetik yang taja AJL (saya x tengok)
so saya x tahu apa-apa pun pasal AJL tu

Caliph Busker...
glemer dah dorang:-)

** bukan tak nak tengok, tapi kat rumah ni TV mesti tutup sebelum 9.30mlm (anak-anak sekolah kan)...takkan saya suruh anak tak tengok TV saya pi tengok pulakkan...tapi rasanya mungkin tak tengok jugak kot sebab dah lama saya tak tengok AJL, lagu2 sekarang pun saya x tahu sangat..tak menepati telinga saya pulak rasanya. jadi adalah baiknya saya pun masuk tido sekali...selamat bil elektrik..hikss


5 comments:

Najib Ariyan said...

saya suka cara ni... sesuai untuk kita orang2 kampung kan... tido awal... anggap jer lah kat rumah tu takder apa2 hiburan... lelama biasa lah anak2 tu

insan marhaen said...

Saya pun tk tengok. Tak minat tengok program reliti hiburan zaman sekarang ni.

kalau konsert Ramli sarip ke.. Kembara ke.. mungkin juga tengok.

Tapi saya pun jarang tengok tv juga...

shaliza said...

En.Najib;a'ah kan..lama2 biasa la budak2 tu....

Pak IM; Tu legend semua kan...saya pun suka jugak:-)

Daddy Ziyyad said...

saya pun tak tengok...tak minat..hihihi

Kakzakie said...

Sejujurnya kakak pun tak pernah mengikuti program itu. Bila kawan-kawan paparkan dlm blog baru kakak tahu...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi