Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 29, 2015

GST

Assalamualaikum w.b.t

sibuk kisat GST ni kan..
kita tengok lah nanti 1/4/2015

ada pulak video viral yang kastam dok kempen GST...alahai
apake nya la...macam budak x habis sekolah pulak pi buat video cam tu...hmmm

xtau nak kata apa dah...

1 comment:

RieNa said...

video tu katanya dibuat utk perhimpunan bulanan depa ja. utk siaran dalaman 3,4 bulan lps. entah mcm mana boleh terlepas keluar dan jd viral. kalau utk siaran dalaman mmg standard gitu je la.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi