Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 16, 2015

My Tukang

Assalamualaikum w.b.t

ni la my tukang...
hehehe dah kejenya menukang...kali ni dia repair almari
almari tu almari tokmek...
kena makan anai2...sayang nak buat abang baiki apa yang boleh...
body semua buat baru..beli kayu...hasilnya macam baru...sukalah tokmek..kalu tak dah dibuang dah almari tu...save duit yeyyy.
okay...boleh la nak amik tempahan....huhuhu saja jer lah:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi