Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 14, 2015

i is stress

Assalamualaikum w.b.t

tipukan kalau ada orang tak pernah stress...
sedikit sebanyak mesti ada tekanan....
.
.
minggu ni saya agak stress...kalut semacam..asyiklah duk mikir macam2..yang x perlu fikir pun termasuk sekali...
pagi bila entah..dah tak ingat..selepas abah budak2 ni keluar hantar saniy ke rumah pengasuh, Syahmi & Najibah ada...sambil saya mandi saya jerit Allahhh.......kuat la jugak....:-)
punyala concern anak lelaki saya...terjengul depan pintu bilik air tanya kenapa? malu pun ada...kalau lah dia tahu ibu dia jerit sebab stress....huhu
nak buat camno...kadang2 luar jangkaan jugak kan? tak baikkan tunjuk rasa tekanan pada anak2...nanti dia fikir dorang adalah bebanan untuk kita...ingatan untuk diri sendiri jugak ni:-)
 


1 comment:

Cetusan Minda said...

bykkan berzikir ... insha allah .

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi