Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 29, 2015

saniy

Assalamualaikum w.b.t

10 bulan dah budak ini....tak lama lagi setahun yeayyyy

- ada cubaan nak berdiri..nak belajar bertatih ler tuuu
- merangkak 2-3 rangkak then baik aku meluncur lagi cepat kot...huhu
- gigi bawah baru naik 2 batang
- sejak kena selsema ni...telinga pun berair jer...kesian dia..telinga kena infection..
- buat masa ni suka makan mee/bihun goreng @ sup, nasi kurang dipandangnya
- berat pun rasanya makin susut sb makin membuas..
series nya...jangan kacau
- penjeles jugak budak ini..bila kita pegang/peluk abang & kakak dia..huuh pandai tu siap tarik orang tu tak kasi kita peluk...bising2 dia...agaknya nak cakap ini ibu saya yang punya...hhahah memandai jer ibu assume:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi