Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 19, 2012

Ya Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang....Murahkanlah hati kami juga

InsyaAllah, entri baru kat bawah...
.
.
Sungguh hati ni tersentuh sangat...
dia bukan sapa2 pun dengan saya..tapi apa salahnya kan buat setakat termampu..
mungkin dengan bantuan kita semua, dia boleh menjalani kehidupan dengan lebih baik.
Dugaan & ujian untuknya...Allah lebih tahu. Setiap dari kita mmg tengah diuji, tak kira lah dalam apa saja keadaan. Kita semua sedang menjalani ujian untuk kita pergi ke sana kelak.
.
.
di hari yang mulia ini..
dengan rasa rendah hati, saya mohon sahabat2 yang membaca sama2 menghulurkan bantuan untuk keluarga ini...boleh ke laman blog dia untuk mengetahui serba sedikit tentang mereka.
saya pun kalau boleh ingin sekali berjumpa beliau...insyaAllah akan saya ikhtiarkan suatu hari nanti. 
 .
.
Sumbangan boleh dihulurkan di akaun berikut:
Maybank
164034266923 Haryani Binti Mat Hussin.
.
.
.
Sumbangan anda semua saya dahulukan dengan terima kasih...semoga anda dapat ganjaranya.Amin 

2 comments:

CheNamNam said...

Moga usaha kiter diberkati Allah dan dapat memberi sedikit sinar bahagia untuk kak Yanie dan anak-anaknya..InsyaAllah.

hermmm shaliza dok kelantan jugak ehh..bolehlah pegi jengah kak yanie nanti.kesian diyer takder orang datang melawat

kalau awak datang tentu diyer hepy sangat....dapat jadi pendengar pader diyer pon dah syukur sangat2..dia betul2 perlukan seseorang saat nie..:(

Anonymous said...

I always like to have a read about such things, my blog is related if you want to have a look round it please feel free. I have added yours to my bookmarks.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi