Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 15, 2012

Cuti Raya - seminggu


Sakan cuti sampai seminggu, mana nak pegi pun tak tahu lah...takper dah bos kasi kita ok jer..
Ramai yang dah mula cuti hari ini...saya sampai esok.
rasanya ramai yang  dah tak sabar nak balik kampong..
selamat memandu ya..pandu berhati2...kalau mengantuk berenti dulu..rehat seketika...jgn paksa ya.
.
.
raya tahun ni cuti panjang, seminggu. Akan naik keje balik Ahad depan...26/08
sakan lah kan..pastu lemau nak naik keje..hehe
.
.
harap tahun ni boleh jalan2 rumah kawan yang dekat2 la.
dah lama tak berjumpa...boleh eratkan ukhwah..insyaAllah
.
.
Selamat bercuti raya semua..
 
 

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi