Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 26, 2012

Raya 2012


 yeloor mana cerita raya nya weh?
.
.
raya tahun ni sama macam lepas2 jugak..
meriah...walau anak2 tak sihat..
sedih betul....anak2 demam betul2 hari raya.
kami emapat beranak just dok rumah sesajer..
nak berjalan dah takder mood.
anak2 dok hokhek..nak buat macamana kan..ujian->sabar jerlah
.
.
alhamdulillah..dah ok dah semua..
risau jugak..agak teruk, macam nak kena athma pulak tengokkan si syahmi.
makan pun tak nak...apa pun tak nak..
nak berdokong jer..dan yang pasti hanya ibu jer boleh pegang..orang lain takmo..
lenguh segala sendi ibu..hehehe..tulah kan..ibu jugak jadi penawar 
.
.
ni macam biasa gambo raya yang ntah apa2
selalu pun macam tu..
keluarga kami tak pernah ada gambo yang formal..
susah nau nak bergambo secara formal macam famili lain...

 famili yang tak cukup...masing2 sibuk hantar wakil saja:-)

kami...abah,ibu,najibah & syahmi (kelabu tema tahun ni..mmg kelabu la,sampai mandi sunat raya pun dah pukul berapa dek penangan jaga budak demam...kelam kabut cari klinik...kenangan raya 2012 katanya...alhamdulillah) 

ok..itu saja laporan hari raya dari saya...hehehe jumpa lagi.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi