Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 01, 2012

Alahai skrip

kalau kita perhati betul2 skrip drama2 ni boleh buat salah tafsir pulak..
kan dah timbul macam2 cerita.
tapi betul la jugak...rujuk la dulu orang yang berpengetahuan dalam bidang dia  kalau ada sangkut paut dengan hukum.
kang nanti seumur hidup dok tanggung, tak ke nanya badan.
.
.
malam tadi saya tertengok drama apa ke tajuknya...hishhh boleh pulak dia buat lawak....lebih kurang la ayat dia...kan baru baru balik mekah..tak pakai (tudung) orang kata pulak kennnn..
amboi kemain lagi..takut orang kata. Hukum Allah tak takut pulak ya?
.
.
hmmm..apa2 la labu oiii
kalau taknak buat tu dah lah, janganlah pulak dipermainkan hukum2 ni....wallahua'lam

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi