Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 23, 2012

dah cabut gigi:-)

cabut petang semalam
punyalah debor macam nak beranak pulak tunggu turn..hehehe kecoh:-)
saya cabut gigi bongsu..
doktor cakap gigi dah menghiris kat pipi tu yang sakit..
gigi bongsu mmg susah nak jaga dia cakap
baik buang saja..
dia suggest lepas ni buang yang kat bawah pulak
huhu
.
.
.
sakit masa cabut tak rasa pun..yelah dah di cucuk ubat bius kan
tapi boleh dengar la doktor tu tarik gigi tu..
sekejap jer dah siap, ingatkan lama la
fikir dok hujung2 kan..mesti susah ni
tapi tak pun..sekejap sangat..
tiba2 doktor cakap ok siap,tunggu depan amik ubat ya..
alahai..
tak berbaloi neves2 tadi.
.
.
yang kat bawah tu dia cakap nk kn oprate sikit sebab terlindung dalam gusi..saya pun tak tahu la macamana
tengok la nanti..sb sekarang gusi belah bawah tu masih bengkak.
.
.
kos untuk cabut gigi bongsu belah atas adalah $70.00
tak tahu lah murah ke mahal, sb saya tak pernah cabut gigi kat klinik sebelum ni.
ok lah..
gambo takder..segan pulak saya nak ngamik gambo hehhe
kalau pegi lagi lepas ni..insyaAllah saya minta izin amik gambo:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi