Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 08, 2012

panik

kisah ni dalam sebulan jugaklah terjadi...
saya belum cerita kpd sapa2 pun kecuali ex-oficemate saya.
.
.
.
punya takut saya masa tu.
nak tahu kenapa?
.
.
.
.
.
.
.
.
hehehe main2 pulak ya:-)
.
.
.
.
saya punya suspen.
macam nak luruh jantung saya (masa tu la)
tengok resit bal dlm bank
punya la terkejut saya tgk balance tak spt yang saya kira..
mmg ketara sangat.
dah la masa tu kat klinik, ank demam
tengok resit balance (tertengok sebenarnya) tinggal berapa je balance.
saya jenis bila sudah selesai kat ATM tak pernah tgk resit..terus masuk dalam bag..cepat beredar, iyalah ko dok tercanguk kat situ..orang lain nak guna jugak kan...jadi saya mmg cepat2 akan beredar...kalau sempat tgk..kalau tak mmg tak tengok.
Masa tu saya dok fikir..ada tak terima email2 pelik2 ke..sms ke...huhu
Abang dok tanya pun saya jawab sambil lewa je..
dan2 ajak abang pi ATM nak check balance iya ke tak...tapi tak cakap pun hal sebenar..
tapi tak pegi pun..sb abang kata malas nak pusing balik nak gi bank..huhu
jadi malam tu tido lah saya dalam keresahan...
.
.
.
pagi2 esoknya..siap cepat2
pegi ofis..
ingat nak singgah ATM..tak jugak singgah
.
.
tawakal jelah..sb saya mmg yakin yang saya tak terima apa2 email & sms pelik2 (iyala kan, saya kan selalu beli online, risau la jugak)
.
.
masuk ofis..
dengan bismillah...
saya pun masuk m2u...
.
.
.
wahhh
alhamdulillah...balance sama macam saya kira...huhu
tapi kenapa kat resit balance tu macam tu.idak la saya tahu..
mungkin itu resit orang sebelum tu yang dia tak ambil..jadi resit saya yang selepas tu tak betul2 keluar..sebab masa saya ambil resit tu pun macam susah jugak lah..kena tarik sikit baru leh dapat resit...huh
macam lah..

saya mmg panik...sb duit tu lah nak buat belanja kalau ada emergency...
duit tulah kami dok rancang nak buat rumah..
buat belanja kalau abang takder projek masuk (orang keje sendiri katakan)
iyalah...banyak la bagi saya...walau tak sampai ratusan ribu..

syukur...sekarang saya dah agak fobia pulak nak online m2u...
harap takde la jadi macam tu lagi...
sakit jantung mekkkk.....:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi