Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 21, 2012

horeyyy

horey..horey..horey
kita menang kitalah juara..
huhu
.
.
meraikan kemenangan tak salah kan?
ya...kena berpada2
.
.
tengok game malam tadi mmg menyesakkan dada
nasib anak2 pun sporting..
tak terkejut tgk ibu dia...hehehe
.
.
geram jugak lah tgk pak2 ref. tu
huhu
.
.
bak kata pak sathia-pemain kelantan jatuh macam nangka..
nangka pun nangka la..kami dah menang pun game malam tadi-terima sajalah:-)
bila Dia dah tentukan kemenangan-menang lah kami, begitu juga sebaliknya (kami terima)
hehe..
habis la kopok,kacang...dan seangkatannya:-)
.
.
tahniah warriors semua:-)
dapat kami julang piala (lagi)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi