Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 04, 2013

Biskut raya:- Biskut chips koko

Assalamualaikum w.b.t

Nama main hentam jer...
bahan pun saya main hentam jugak...hehe
saya amik resepi basic biskut, cuma tanbah serbuk badam dan tambah serbuk koko...
pastu letak choc chips...jadilah biskut chips koko...huhu
rasa? berani nak kata tak sedap...mestilah sesedap rasanya:-)
ok nak tengok? silakan scrolll ye
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
walau pun rupa agak tak menarik....tapi rasanya sedap tau...ada warna warni saya masukkan chips yang color:-) inovatif katanya


saya bulat2 kan lepas tu terap dengan garfu...jadilah begitu...tu saya pernah tengok chef wan buat biskut lagu tu...tak yah nak terap2 pakai acuan katanya:-)


saya rasa cukuplah tu kut biskut raya tahun ni..campur dgn kerepek yang beli...janji orang datang adalah untuk dijamu...biskut tu semua rasanya dah nak habis separuh...nasib lah...nak buat tu seronok tapi tu la renyah nak mengemas pulak....kita jamu jerlah apa yang ada:-)
ooh saya ada buat popia nestum jugak...


p/s kiranya kalau kakak2 saya tengok saya tahun ni mungkin dorang impress sgt2...yelah adik dia yang agak malas ni boleh buat semua tu...even simple:-)hehe...nampak nau manja terlampau...
betul orang kata bila kita dah berkeluarga...semuanya boleh berubah...saya macam tu lah...kalau dulu tak pernah amik pusing..sekarang semua tu kena ambil tahu lebih2 lagi dah ada anak...okay lah tu berubahkan, kalau tak berubah2 tu yang pelik:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi