Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 04, 2013

Biskut raya :-Dahlia

Assalamualaikum w.b.t
Biskut ni org panggil semperit pun ya kan..
tak kisah lah..saya panggil dahlia.
senang la jugak buat biskut ni..
tapi kena berperang la jugak dgn askar 2 orang tu..
banyak jugaklah habis doh saya di buat dek dorang...
nak ambil balik tak sampai hati saya..di buatnya sakit perut org yang memakanya...tak ke naya huhu
maklum la..dorang bukan kira apa...tangan tu ntah dorang pegang apa pun tak tahu la...jadi biar lah..
dahlia sebelum diburn...macam2 bentuk maklum sambil terap sambil bebel tak sudah:-)
boleh la untuk orang macam saya ni...tak sangka jugaklah boleh buat biskut raya...hehehe walau simple jer biskut2 saya...
dahlia yang siap...1st round terhangus...huhu yang ni semenggah la sikit:-)
next...huhu biskut koko pulak ya...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi