Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 01, 2013

Zakat Fitrah

Assalamualaikum w.b.t

dah bayar zakat fitrah ke awok2 seme:-)
tahun di kelantan $7.00 sama macam tahun lepas jugak..
saya ni tak pernah bayar zakat fitrah sendiri:-)
sebelum kawin mak+ayah yang bayarkan..sekarang dah jadi tanggung jawab en.somi pulak kan..gitu la citernya.... rasanya semua anak pompuan gitu la kut selagi tak kawin kan...yang keje & nak bayar sendiri tu  ada la, tapi rasanya jarang....hihi...seronok kan jadi ank pompuan ni...sentiasa dilindungi:-)

yang belum bayar tu cepat bayar ya..kang terlupa pulak...ader ker?

p/s saja buat n3 ni lepas baca n3 YB...u inspired me katanya:-)
dah nak raya kan kita...saayu nya nak lepaskan bulan ni...semoga semua daripada kita mendapat ganjaran yang besar dibulan yang mulia ini....

1 comment:

❤Kamsiah❤ said...

kedah pun rm7 jugak,mcm th lepas..

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi