Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 09, 2013

Hantar Pakdo

Assalamualaikum w.b.t

Pagi jumaat (6/9/13) kami semua hantar Pakdo ke airport (nak naik haji)
singgah rumah ayah ziz dulu sb flight petang lepas solat jumaat...saja nak mkn2 rumah ayah ziz..lagipun dia duk berdua jer selepas arwah cik yah takder..nak kasi riuh sikit rumah dorang...hehhe
yang pasti syahmi mmg takleh klu riuh2...sy tak pasti kebetulan ke apa bila org ramai2 dia mesti demam & x sedap badan...dan kat rumah tu dia muntah pulak aduhai..kalu macam ni smpi bila la ibu boleh lepak2 borak2 senang hati dgn kaum keluarga dik oiii..bila ramai orang jer demam..macam tu lah klu raya kat rumah tu...setiap kali raya, orang duk berkumpul ramai2 dia..demam...aduhai...

pakdo pun dah selamat sampai madinah...alhamdulilah..semoga dia dapat buat segala rukun haji dengan baik..insyaAllah
gambar kt dalam airport x amik la...dan si syahmi kan 'demam'...dalam tu lagi ramai..lagi la dia x leh nak letak...iyalah musim haji ramai la yang menghantar...lagi lama duk dalam tu lagi x selesa la syahmi..so kami keluar...jumpa & salam dgn pakdo minta izin keluar dulu..xleh tahan dah...
dah keluar tu.dan2 tu okay...hmmm sabar jelah...penyakit xleh tengok orang ramai agaknya budak ni...

kat luar...sambil tunggu mek & poksu nak balik

tgk..dah okay kan?

nak buat simbol rabia tu...

pintu gerbang aiport pengkalan chepa

kt tepi pagar nak tengok  jugak smpi flight naik...ikut jerlah..panas pun okay:-)

amboi kakak...
p/s...ibu punya berangan nak amik gambo dlm airport..hmmm anak kecik macam tu lah...:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi