Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 09, 2013

weken :-)

Assalamualaikum w.b.t

haha, since kami tengah bina rumah..buat sendiri pulak tu...jadi sabtu mmg kena sama2 turun la..
jadilah buruh kontrak..hehehehe
takder apa pun..cuma tolong angkat batu bata dan bancuhan simen...klu abang buat sorang2 mmg penat la nak turun naik..
saya pun tak tahu lah....nak jimat setara mana..semua nak buat sendiri...sudahnya lama la nak siap.
sambil2 tu kita breakfast sama2..seronok gak macam, picnic kt pantai kata kakak...alahai kesiannya, dah agak lama kita tak picnic ya kakak?
si tukang rumah:-)
syahmi berani betul..dia boleh panjat staging tu nak naik sekali denagn abah dia (dlm pengawasan ya)...
tengok kakak..mmg penakkut budak ni...abah pegang pun takut...nak turun bukan main susah lagi ibu nak kena ambik dia dr bawah..nak naik jugak tu...ibu dulu rilek je kak panjat pokok...siap ikut geng2 laki lagi main...masuk semak..terjun tali air...tp balik rumah siap la kena marah dgn arwah ayah...hmmm rindunya zaman2 kecik dulu:-)
p/s klu ikut saya panggil jela tukang lain...cepat la sikit...dia cakap selagi dia boleh buat, dia buat sendiri...hmm yelah..ikut lah..lagi pun kami nak rushing sgt pun..lain la klu terdesak sgt nak duduk rumah tu kan...insyaAllah tahun depan boleh la duduk...setakat ni saya boleh kata 40% siap...dan insyaAllah takder hutang jugak:-)

1 comment:

❤Kamsiah❤ said...

untungnya boleh design sendiri...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi