Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 04, 2013

kos naik jugak:-)

Assalamualaikum w.b.t

hmmm nak jugaklah menyibuk pasal kekurangan subsidi sebanyak 20sen untuk petrol hehehe
mula tu malas nak sibuk2...tapi takleh jadi  ni nak jugaklah...saya pun rakyat malaysia jugak...belum keluar dari malaysia lagi walau berbeza fahaman..katanya:-)hehehe

Implikasi dari kekurangan subsidi dari kerajaan itu..maka dengan itu semua kos sara hidup pun meningkat jugak tau (vangan sungguh la sapa yang kata tak kesan apa2 tu-gewammmm tau)...sekian terima kasih:-)

hmmm saya dok congak ni pastu dok kira brp lagi balen tabung ayam yang ada:-)...bertambahlah kos nak bina rumah yang masih tak siap2 tu...nasib...sapa nak derma bagi tahu eh..nanti saya buka page minta bantuan derma bina rumah..huhu

ok..baiii:-)






*************gurau pun x vleyyy keyyyy

1 comment:

mrs adam said...

a'ah kan harga minyak naik harga brg lain pon naik.kat opis saya ada orang jual vitagen rm12 utk 12 botol vitagen sbb dia amik dr kilang.lepas harga minyak naik,harga vitagen pon jdi rm12.50.tu baru contoh kecik

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi