Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 11, 2010

Domam

Najibah demam 2-3 hari gak la
hish nak keje pun tak tenang.
tapi rasanya siang dia ok, bila malam je demam
boleh kata mmg tak tertido la dibuatnya.
Najibah ni jarang demam, so klu demam tu mmg lembikla..
melekat je ngn ibu.
tengokla tu..kesian je tengok dia..
makan pun taknak...mungkin mulut dia ada ulser tu yang takmo mkn
doktor ckp ada merah dlm kerongkong dia...


jaga najibah bila dah agak besar ni kurang pulak kesabaran ibu, mungkin dah biasa sejak lahir najibah kurang berjaga malam,bila kena berjaga tu yang ibu asyik angin tu...nak2 pulak ngn abah...sori eh abah, ibu tak sabar.
Tapi memang mencabar sebab najibah takmo ngn sesapa, abah pulak macam takder skill nak pujuk anak manja dia tu time demam tu yg ibu jadi gerammmm tu...senget bahu2 dok kelek najibah...maaf la ibu mmg tak sabar time tu...huishhh malunya kalau ingat balik.
Ok nanti ibu ubah peel ibu yang tak elok tu...tapi ibu harap najbah tak demam mcm ni lagi...risau ibu.

7 comments:

LiNda said...

Jaga anak kena sabar ..sbb kerenah mereka akan berubah setiap masa . tak sama ...

Saya yakin, awak boleh lakukannya .. bersabar yea sayang ...

shaliza said...

kak linda;tima kasih kak...

Yunus Badawi said...

Ciannya. Ibubapa mmg risau kalau anak kecil kita demam tak kebah2. Semoga cepat sembuh.

Yunus Badawi said...

Ciannya. Ibubapa mmg risau kalau anak kecil kita demam tak kebah2. Semoga cepat sembuh.

shaliza said...

YB;tulah mmg risau nak2 ibu2 muda mcm saya ni,tak keruan jadinya.

RieNa said...

get well sonn dear najibah! alalala..sian najibah kena marah dgn ibu ye..? nanti acik cubit ibu ni..hahahaha

shaliza said...

Riena;
Ibu tak marah najibah,ibu "marah" abah najibah...hhuhuhu

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi