Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 15, 2010

najibah

Alhamdulillah...
ini budak dah kembali aktif.
so kena tahan telinga dengar dia coloteh...
klu kita dok ckp ngn someone dia mesti "apa bu?"
amboi...suka2 nak interframe....

tengok tu dia dera budak ngaji suh ajar dia,kalau tak layan siap la guling2 merajuk....(yes itu genetik namanya...)
Ngaji dlm umah pun siap nak berkasut sport...huhu suka hati kamu la nak oiii.
ooo budak ni dah ada pet...jgn main2 seekor anak mmbooooo...kami panggil tompok (nanti ada masa saya amik gambo)
haha lembu abah dia beranak 1 minggu lepas, so di assumekan sbg pet najibah sb kalau kita tanya tu mbooo sapa? dia jawab "ibah" so the cow belong to her la. haha saham tu...kalu dijual or sembelih masuk akaun dia lah nanti...
ibu & abah takder harta nak tinggal nak oiii,insyaAllah ilmu itu akan didahulukan.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi