Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 21, 2010

hari ni

alamak hari ni dah rabu...
esok kamis...dah habis weekdays (untuk klate je la yo)
ada seminggu lagi untuk bulan ni..
pastu masuk bulan ogos..
Mungkin 12/08 kita mula puasa untuk tahun ni...
cepat betul masa.
dulu waktu kecik takder pulak rasa masa cepat2 gini.
Iyalah makin berusia,makin bnyk tanggungjawab kan...tu yang masa rasa tak cukup sokmo..
.
.
.
mlm tadi kelakar rasanya..
time dinner,
letakla ayam goreng + nasi dlm pinggan najibah..
so kami makan la..
tapi boleh dia amik telur goreng dlm pinggan saya & cakap 'nak elo', kalau tengok mmg kelakar...
huhu ibu lupa nak letak telur dalam pinggan najibah...sori
ank2 ni mmg penghiburla...ada je leh buat kita lupa seketika hal lain.
esok nak bawa gi checkup tu...
nasib baik selera makan dah ok, taklah risau bab berat dia tu.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi