Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 04, 2010

Riadah

saja pergi tok bali.
boleh beli stok barang basah.
kat pasar jelawat barang basah murah sangat.
sayur...ikan...ayam...
alang2 gi tok bali abg mesti ngn agenda dia.
dah tahu sgt kalau gi situ pastu nak mancing.
walau pun tahu ikan takkan kena pancing dia sb matahari dah memancar...tp nak juga campak pancing dia tuh..huhu
orang kalau dah minat mmg la..cakap la apapun "wat dok" jer org kelantan ckp.


gigih tak gigih...tak makan umpan pun takper...

Pantai kat Tok Bali ni kotor la,nak mandi pun tak selesa...org yang datang berkelah kat sini pun satu hal, dah tahu nak buat bakar2, makan2 tolong la jaga kebersihan...nak harap sapa lagi,ni tidak main buang je sisa2 kat situ...kesian tempat lawa tapi kotor....

abah yang tak dengar ibu cakap....org kata takdok ikan...takdok la...nak jugak bawa pancing.

najibah ngn tok mek pas naik dr pantai...menggigil dia tahan sejuk...najibah takut tengok ombak menghempas pantai....huhu

1 comment:

Jiey^Mien said...

Blk next time kena try jenguk tok bali neh..
=)

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi