Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 02, 2011

update:stok EBM


stok untuk bulan dec'11 - jan'12.
masih pakai ebm bulan sept/oct 2011nak ken
tapi sekarang saya dah kurangkan ngepam-salah saya (nak kena displin balik ni)

2 comments:

linziana said...

betul la shaliza, semangat jitu kena tinggi bila nak buat ebm nih.Ada waktu tu kita malas tul nak pam kan sebab?malas nak basuh balik alat-alat itu.huhuhu.Takpe shaliza chaiyok!

shaliza said...

Linziana;thanks Lin...malas2 pun kena jugak lah kan.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi