Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 17, 2012

amboi nak

pagi tadi bawa anak bujang checked bulanan...pegi sorang dgn anak bujang jer.
kakak tinggal...sengaja tinggalkan..sb takut tak terkawal kat klinik.
.
.
tapi mmg ya pun...anak bujang tu bukan reti nak duk diam..
gambo mmg tak sempat nak amik la..
dengan nak kejar dia..mana sempat nak amik gambo.
.
.
tapi yang herannya..bila nampak budak pompuan baya2 dia boleh pulak duk diam..
duk usha nak dara orang..amboiii kemain lagi ya..
.
.
mmg rugi lah tak amik gambo dia "usha awek"
kalau tak boleh buat bahan bila dia besar nanti:-)
.
.
Syahmi, besar nanti kalau buat macam tu, tahulah ibu nak buat apa. Jgn main2 ya!

1 comment:

linziana said...

Mesti dia jawab, usha jer ibu, bukan wat pe pun.hehehehehehe

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi