Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 23, 2012

Ramdhan yang penuh barakah

Bulan Ramadhan ni penuh barakah.
bulan bonus untuk kita umat akhir zaman..
semuanya pun dikira ibadah hatta tidur sekali pun kan..
tapi jgn lah asyik tido sesajer...tak produktif tu namanya..
.
.
Puasa tahun ni, impian saya (insyAllah) nak masak walau satu lauk..
atleast setiap hari ada air tangan saya untuk abang..huhu
saya kan duk ngn mek...so mmg kalau hari keje dia dah masak..
so saya tambah la apa yang patut..pastu rezeki berganda ma (MIL) pulak kasik macam2 huhu
dari 2-3 jenis lauk jadi 5-6 lauk..hehe
tapi saya cerdik sikit la...lauk ma kasi saya simpan buat sahur..
senang..hehehe panaskan sajer.
.
.
semalam ada pegi PARAM..huhu
rezeki bulan ramadhan..saya tengok ramai yang kemas tempat meniaga awal...dah habis.
masa saya pegi tu dalam pukul 6.30 gitu...alhamdulillah...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi