Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 15, 2012

Tok Bali

sempat lah tido semalam...padahal rumah bukan jauh mana..huhu
nak ke Bali Indo belum mampu kan..ke Tok Bali pun ok lah tu..hari2 pun boleh pgi..hehehe
saja je tido sana...kesian kat budak 2 orang tu belum rasa tido hotel katanya (macamkan mak+paknya selalu) rasa katanya..kiranya mak+pak penah rasa tido hotel..




ok lah...untuk orang budget macam kami sekeluarga ni..


p/s...Tok Aman Bali tu best..macam2 ada:-) Kami bukan kat Tok aman...resort sebelum Tok Man:-) Ada rezeki, nak try Tok Aman pulak...insyaAllah

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi