Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 26, 2012

31 @ 32

mmg sah2 la sudah tua..
umo sendiri pun tak tahu berapa..huhu
mlm td dok borak2 ngn abg & adik..
cakap la esok birthday T (kena cakap sb dorang mana nak ingat-sedeyyy)
itu takper...sudah biasakkkk
.
.
so dorang tanya la dah ke berapa?
dengan yakin ku jawab..32 dah...tua dah kan?
hahaha
.
.
tapi dorang macam errr
iya ke?
iya lah..mesti la org ingat-umo sendiri marrr
.
.
hehe
tapi hah ko....1981 la..so 31 la..
ini tua ke tak tau kira ni?
huhu
apapun saya sudah memasuki umo 30-an
mmg sudah tua pun...
harap tahun ni lebih bahagia untuk diri dan keluarga..
semoga saya dilimpahkan rahmat Ilahi..dan perjalanan hidup saya diberkatiNya..amin

31 tahun sudah....alhamdulillah

1 comment:

RieNa said...

mcmana ni,org lain pakat turunkan umo,dia lebihkan plak. hahaha!

selamat hari lahir ct, semoga sentiasa dlm rahmat Allah,amin.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi