Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 01, 2012

Anak Soleh & Solehah Saya - Part II

Rentetan entri ini. 
Hari ni kiter citer anak soleh saya pulak.

Terbaru...raya korban hari tu:-
Budak ini sekarang sudah 1th 7bln umonya..
banyak sangat keletahnya yang buat kami lelah...hehehee
tapi dia jugaklah pujaan hati (bukan pilih kasih ni)
sudah tahu macam2 jugak lah
dah besarkan..padanlah dengan perkembangan dia
boleh cakap sudah...saya perasan anak2 kami mmg cepat b'cakap
kakak dulu pun sama jugak..b'cakap dulu baru jalan kedek2..
apa2 sajalahkan..yang penting syukur..alhamdulillah
.
.
oohhh anak soleh saya ni kuat merajuk..
sangat suka merajuk..
hati tisu budak ni:-)
.
.
apa lagi ek..
lost track sudah ibunya
emmm
rasanya belum sedia nak ada adik lagi..(lebih pada ibunya yang belum sedia hehehe)
.
.
suka sangat tengok budak pompuan...
tak tahulah nak mengorat ke apa..hehehe
tapi kalau ada budak pompuan...siaplah dia tenung & belai2 manja budak itu..huhu
jenuh ibu nak memilih menantu nanti:-)
.
.
apa sajalahkan...
akhir kata..saya doakan anak2 saya berjaya dunia & akhirat. Amin.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi